HTML

Pacsirtadal

A hatalmas világháló eme kis zugában merészkedem leírni a gondolataimat, és a velem történt eseményeket.

Friss topikok

2008.05.16. 19:08 Pacsirta

Négyen egy gatyában

Van egy könyvsorozat. Meglepő módon az a neve, hogy Négyen egy gatyában. De mi a koliban már csak Gatyának hívjuk. A Gatya.  A Gatyának tényleg varázsereje van. Ezt a könyvön keresztül is reztk. Négy különböző lányról szól, akik nagyon jó barátnők. Szerintem mindenki ak olvasta a könyvet azonosulni tudott valamelyikükkel. Én sajnos a filmet előbb láttam mint a könyvet olvastam, uh a lányok elképzelése kimaradt. Az egyben nagyon utáltam Beet, mert a személyisége tőlem egy egész csillagrendszernyire volt. Azonban történt valami az életemben, és mindez megváltozott. Magam sem tudom, hogy mi volt az, de mindenesetre mostmár olyan akarok lenni mint ő. Erről egy Patrónás csajsi jut az eszembe, aki eredetlig apáca akart lenni, azátn belezúgott egy pasiba és átalakult egy kurvává. Hát igen. De ez maradjon meg elrettentő példának. Én nem akarok kurva lenni, egyszerűen csak normális lány akarok lenni. Asszem most kicsit eltértem a címtől, de ez most nem nagyon érdekel. Gondolkaotam és is egy gatyaalapításon, de ma már össze is vesztem a barátnőimmel, uh gyorsan elvetettem az ötletet. Asszem a Gatya varázsát meghagyom Ann Bvalakinek. De persze remélem hogy ez a könyv segít hogy olyan lehessek, amilyen szeretnék lenni. Ajánlom mindenkinek, mert nagyon jó könyv!!

Szólj hozzá!

Címkék: gondolatok


A bejegyzés trackback címe:

https://pacsirta.blog.hu/api/trackback/id/tr70472933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása