HTML

Pacsirtadal

A hatalmas világháló eme kis zugában merészkedem leírni a gondolataimat, és a velem történt eseményeket.

Friss topikok

2008.06.13. 23:51 Pacsirta

Péntek 13

Péntek 13. Mindenki fél tőle? Miért? Én szeretem, a névnapom is 13. Elsőben pénteken volt, és  matek tz-t írtunk. 4-es lett.Na tessék, én mondtam hogy nem kell félni tőle. Átlagos,se jó, se rossz. A mi nap is ilyen. Asszem ez volt az eddigi nyaram legaktívabb napja. Reggel rávettem magam a futásra. Imádok futni. Mondtam már? Nem biztosan nem, max csak azt, h mennyire utálom. Egyébként tényleg utálom. De most vhogy szeretem. z ember csak fut, Gunssal a fülében. Már nem bírom tovább, megállnék, de valami hajt. A zene, a kitartás..valami, az érzés. Az adrenalin...

Szólj hozzá!

Címkék: gondolatok


A bejegyzés trackback címe:

https://pacsirta.blog.hu/api/trackback/id/tr100519435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása